Extrem sportom egy epizodja

2007.08.12. 17:07

A Templomkert, a labtorlo, a teszko, a kukoricas es kulonfele szorakozohelyek utan, vegre egy igazi angol helyseg is extrem sportom aldozataul esett.

Mar napok ota terveztem a dolgot. Kulonfele elokeszuleteket tettem annak erdekeben, hogy ezt a kalandom is tuleljem valahogy. Tudatosan edzettem magam, ugy mentalisan, mint fizikalisan. Tobbszor lejatszottam a fejemben a dolgot, ahogy minden egyes lepest, a tervszerint vegrehajtok. Pontosan, gyorsan, halalosan. Bond is megirigyelhetne.

Hajnali ket ora. Az allomas ures. Csak a boltok dolgozoi vannak a kornyeken. Sajnalom is egy kicsit, igy nem eleg izgalmas a dolog. De ha mar belevagtam, veghez kell vinni, innen mar nincs visszaut. (Tenyleg nem volt) Dobogo szivvel kozeledek "A" helyhez. A kongo uresseg hatalmas szaja lassan elnyel... Meg ket lepes, meg egy, es bennt vagyok. Elfoglalom a helyem es varok. Ez a leghosszabb resz. Es a legkimeritobb. Korulnezek. A szokasos kellekek, semmi tobb, bar kicsit tisztabb mint elozo aldozataim. Eddig minden remekul ment. Am a kovetkezo pillanatban egy feka takarito mar mellettem is van, majdnem meglat, de annal ugyesebb vagyok, meguszom a dolgot. Meg egy kis varakozas es kesz is vagyok. Az eredmeny? Kicsit barna, kicsit lagy, de az enyem.

Meghoditottam a brit fovaros egy nyilvanos vecejet is!

Szerző: Vic_

2 komment

Címkék: london

A bejegyzés trackback címe:

https://vicinholland.blog.hu/api/trackback/id/tr28138263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Redmaster · redmatyi.blog.hu 2007.08.14. 00:34:26

A mozgáskorlátozottak WC-jét kihagytad
süti beállítások módosítása