Proficiency corner

2007.12.14. 15:44

Az elobb amit irtam elveszett teljesen, pedig egesz kerek volt, de hiaba mentettem, "nem er a nevem"-et jatszott a blog.hu... Es nincs kedvem megegyszer ugyanazt leirni ugyanugy.

A lenyeg az hogy ma en voltam a soros Proficiency-n hogy vigyek egy szoveget az osztalynak es tegyek fel kerdeseket belole. A BBC-rol szedtem is egy iromanyt a hetvegen Balin tartott "mentsuk meg a vilagot a buziktol, vagyis a globalis felmelegedestol" falatnyi politikaval, harapasnyi brit elit-ujsagirassal. Ugy latszik ilyenekhez nem voltak hozzaszokva, (tobbiek altalaban vibrator okozta tuzekrol, es hogyan oltoztessuk a kuyankat temaval rukkolnak elo) Es szo szerint ertetlenul alltak illetve ultek a szoveg elott, pedig a kerdesek nem voltak nehezek, de a kis holland agyuk nem volt hozzaszokva az ehhez hasonlo szovegekhez. Kaptam is a kommenteket, hogy extremely hard volt meg boring. Vedobeszedet a tanar tartott helyettem aki kifejezetten orult ennek mert a vizsgan is hasonlo lesz, ha unalmas, ha nem, meg kell csinalni es egyebkent is as future teachers of English szokjanak csak hozza. Ezt en is el tudtam volna mondani, de az o szajabol hitelesebb volt.

Egyebkent akit erdekel, az alabbi helyen talalhatja meg; (angoltudok mar megint elonyben) http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/7141660.stm

  Szoval kiderult, hogy megsem olyan pengek mint ahogy gondoltam. Igaz beszedben egyesek meg mindig jobbak. Sokkal jobbak.  

Szerző: Vic_

Szólj hozzá!

Címkék: hollandia

A bejegyzés trackback címe:

https://vicinholland.blog.hu/api/trackback/id/tr3263960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása