Megkaptam eletem legjobb jegyet! Egy 7-es! 10-es skalan de mar a 8 is nagyon jo, 5,5 a lec. Kar hogy nem ezzel szamoljak majd otthon az osztondijatlagom, de hat legyen, megelegszem egy hagyomanyos otossel is. Ugyanis fuggetlenul attol, hogy en itt hanyasra vizsgazom, az Erasmus program ertelmeben, ha nem bukom meg, automatikusan otost kapok otthon. Megbukni viszont eleg nehez ha nemzetkozi diak vagy, akkor mindig te kepezed a kivetelt. De nem ennel a vizsganal, ez full holland volt, en voltam az egyeduli idegenlegios. Elotte valo nap azert rendesen raparaztam, hallottam hogy volt akit hazakuldtek mert puskazott vizsgan. Termeszetesen bennem meg sem fodult ily' galad tettek veghezvitele, de azert megsem voltam meg elotte holland teszten. (ez angolban most past perfect lett volna)

Mondanom sem kell, a fantasztikus szervezesnek koszonhetoen, megint senki nem modott semmit, hogy fel kell jelentkezni egy LISTARA, es ha nem vagy rajta az listan vala, akkor egy elettelen targy vagy, egy senki, egy Van der Saar kezek nelkul, vagy angol valogatott Eb nelkul, probalkozhatsz jovore, de meg le is kopnek, pfuj! Mintha nem lenne biciklid.

Szoval gyanutlanul besetaltam a termebe, nem kertek semmi papirt, csak leultem, aztan elkezdtem kidolgozni a feladatokat. Minden ment. Olyannyira, hogy az utolso 4 pontot meg sem akartam szerezni, mert lusta voltam mar irni. Es csak annyi volt a lenyeg hogy meglegyen.

Egyes teruleteken nevetsegesen primitiv a suliban a kommunikacio. Vizsgara feljelentkezni peldaul egy neptunhoz hasonlo rendszeren kell, de az eredmenyeket egy kek mappabol lehet megtudni "a folyoso vegen". Abban meg kell keresni a tantargyat es a jegyeket, de a szemelyisegi jogokat tiszteletben tartva csak a diakok azonosito kodjat es a hozza tartozo jegy lathato. No de, mivel en international diak vagyok, nekem ilyenem nincs, ezert a lap aljan 3 db jegy volt lathato, ket 7-es es egy 5-os, ami buktat jelent. Akkor irany a nyelvi titkarsag, ahol miutan elmondom hogy mi a panasz (vizitdijat nem kertek) kezembe nyomtak az eredeti listat, nevekkel, mindennel, es meg egy fenymasolatot is keszitettek. Tehat birtokaban vagyok neveknek, szamoknak jegyeknek. Bezzeg a konyvtarban azt nem voltak hajlandoak megmondani hogy egy adott konyv mikortol van kikolcsonozve, mert az mar kimeriti a szemelyisegi jogok bantalmazasat, es akkor jonnek a fekak es a csatornaba dobnak, mint ahogy a lopott es tobbe nem hasznalt bicikliket szokas itten. Persze elotte kemenynek kell lennem... :)
Ugyeket intezni itt sem konnyu, a legjobb ha mindent szemelyesen intezel, idot es idegszalakat nem kimelve.  

Folytatodtak a szulinapok, napirenden van ketto a kovetkezo hetre is... Es most mar menni kell, de tenyleg, mert 1 honap van kereken hatra!
Szegeny Sergio elhagyta multkor elhagyta a laptopjat mikor hazafele biciklizett, hajnali 4ig kereste az utcan, mire felhivta valaki, hogy megtalta. A dolog erdekessege hogy epp aznap irta ra a laptopra a nevet es elerhetoseget. Egy laptopot elhagyhatsz, mert visszaadjak, de ha a biciklidet orizetlenul es lezaratlanul hagyod 5 percre akkor a legbecsuletesebb oreg nenike is hazaviszi. Bicikli nelkul pedig senki vagy, jonnek a fekak megint... Persze a sorsot nem lehet kikerulni, egyik szulinap alkalmaval valaki bedobta Sergio ablakat es egy laptoppal gazdagabban szaladtak el. Pedig csak 5 percre ment ki a szobajabol wc-re. Ez volt a masodik laptop amit elloptak tole...
Horodzhato szamitogepe (csak hogy nem ismeteljek mar annyiszor szot) egyebkent a legtobb nyugat-europainak van, meg a torokoknek is igy sokszor maradok le az infokrol, mert nem vagyok msn-en hajnalban...

A bolgarozast, romanozast, szlovenozast meg mindig kapjuk hetente legalabb ketszer, mint valami beontest. Es meg csak azt sem mondhatom, hogy kezdek hozzaszokni, mert nem. Pedig az analis behatolashaz hozza lehet szokni elobb-utobb, vagy nem? Legyen ez a vegszavam.


  

Szerző: Vic_

6 komment

Címkék: hollandia

A bejegyzés trackback címe:

https://vicinholland.blog.hu/api/trackback/id/tr77239425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kacca 2007.11.23. 19:48:49

Szándékosan, tüntető jelleggel nem akarok kommentelni, mert nem akarsz rádió szakirányra jönni, aztán meg szivességeket is kérsz... Hát nem! Érezd magad úgy, mintha nem lenne biciklid!! (Egyébként meg a második bekezdéseden, elkacagtam magam!! Ezt a dícséretet szigorúan csak zárójelben közlöm.) :)
G

Andi 2007.11.23. 22:04:12

Itt a lopott/regi bicikliket csak az ut mellett rakjak/dobjak/hanyjak le. (Nem szo szerint hanyjak). Te,töled nem kerdeztek meg,miutan 4726746szorra is kijavitottad öket hogy nem bulgar/roman/cigany(!) vagy, hanem magyar,hogy "dehat miert bant teged annyira hogy mas neppell hasonlitanak össze"?... Neha nem tudom, mi magyarok rendelkezunk ennyire atlag feletti IQ-val hogy nem romanozom le a lengyelt, vagy nem ciganyozom le az indiait vagy nem busmanozom le a szomaliait?? ... ehh inkabb hagyom is..............

Andi 2007.11.23. 22:05:46

amugy az a jelzölampa kiknek jelez a 2. kepen? :D

Kacca 2007.11.24. 00:28:36

Azt a jelzőlámpát én is figyeltem!! :D

Vic_ 2007.11.24. 14:05:44

Nem, meg nem kerdeztek meg, de mar varom.
A jelzolampa az tok joffejseg, ha zold, akkor nyitva a kocsma, ha piros, akkor keress masikat! :)

attez 2007.11.24. 18:43:31

7es háhh, azaz pro vagy, amúgy ne már, hogy ilyen bolgárokkal meg románokkal vesznek egy lapon ez.. gáz :(
süti beállítások módosítása