Eddig visszonylag magarol a helyrol irtam ahol eppen jarok, most viszont ugy dontottem irok elmenyeket, bar meg kell valljam, kicsit feszelyez a dolog. Ugyertem ez most tenyleg olyan mint egy naplo, most nem tudok elbujni a szoveg moge, itt most sajat erzesek, velemenyek, tortenetek kerulnek napvilagra. Ha meg nem gondolom feluton magam. :)

Az erasmus jo dolog. De ezt eddig is tudtuk. Rengeteg nemzet, szokas eletfelfogas olvad ossze egy helyen. Az elejen kicsit nehezkesen razodott ossze a tarsasag es a szandekos "csapatepito" jatekok is olyan eroltetettnek tuntek. Aztan valahogy egyik naprol a masikra, (vagy inkabb egyik bulirol a masikra) ugy igazan osszeert minden.

A szuletesnapomat egy hazibuli kereteben unnepeltuk, meghivtunk egy raklap embert, ha nem kettot. Es legtobbjuk el is jott, meg olyanok is voltak akiket soha azelott nem lattam. Draga lakotarsaim voltak olyan joffejek es feldiszitettek a nappalit mindenfele szalaggal, meg fenyekkel, igy az alaphangulat megvolt egy nagy bulira. Elotte is hivatalosak voltunk 1-2 hazimulatsagra de azok legtobbje beszelgetos-ivos kikapcsolodas volt. Mar ha volt mibol kikapcsolodni, ugyanis nagyon lajtos orarendunk van, a kreditek csurranak-cseppennek kulonosebb erofeszitesek nelkul. A jokedv az alkohollal ellentetes iranyba mozdult el, mint ahogy az lenni szokott, a vege az lett, hogy egy kis personal speech-et tartottam, megkoszonve a kb 40 ember eljovetelet, amit ok a Happy birthday cimu magyar notaval honoraltak, angolul. Estere "ottmaradt" Mireia, a spanyol leanyzo nalam, amit reggel egy magyar reggelivel koszontem meg, erre pedig sziesztaztunk egy par oracskat, ugy spanyolosan...

Es ettol a bulitol kezdve nincs megallas. Az emailek ropkodnek, a meghivasok hivatlanul is a postafiokban kotnek ki, minden hetre jut legalabb 2 szuletesnap, lehetetlen kipihenni magamat, a keddi regeneraciombol mar a csutortoki invitacio zokkent ki, menni kell basszus, ok is jottek... De meg csak szerda van, amikor egy ujabb level landol, hetfon ket szulinap egyszerre, sor lesz, "a lot a lot", menjunk, mert jo lesz.  

Aztan volt ilyen BBB, azaz Bicycle Booze Binge, magyarul Biciklis BeBaszas. Tehat, biciklivel mentunk egyik hazbol a masikba, mindenhol eltoltve legalabb fel orat, es kitoltve minimum 2-3 italt a poharba aztan a bendobe. Csoportokra voltunk osztva es ugy alakult, hogy amelyikbe en kerultem ott nem igazan ismertem senkit ugy jobban, kiveve Ishirat, aki 1 evvel ezelott Erasmusoskent nalunk volt es meg beszeltunk is rola, milyen fura lesz nehany honappal kesobb egy masik orszagban ugyanigy egyutt bulizni. A csoportok kozott kisebb verseny volt az egyik helyen, megpedig ki tud meginni tobb sort az alabbi modon:

Egyeseknek igen jol ment:

 

 

Masoknak kevesbe:

 

 

Egyebkent ez nem volt tisztesseges, nekunk az mar a harmadik helyunk volt, ertheto hogy miert csak 11-et voltunk kepesek elpusztitani, mig az elozoek 31 illetve 29 folyekony kenyeret ettek meg. Am a negyedik csapat minket is alulmult, nekik mar csak 8-at engedelyezett a torkuk... Ejnye. Az utolso hely utan termeszetesen lemaradtunk harman, es termeszetesen eltevedtunk, kerestuk a nagy tornyot, ami raadasul meg vilagit is, de nem talaltuk. Aztan valahogy megis eszrevettuk, kiderult, hogy nem vagyunk messze a lakhelyemtol, de ezt csendesen elhallgattam. A BBB afterje egy kis pubban volt, ahol Ishira meghivott egy Martinire, aztan megegyre, a vege pedig csokolozasba torkollott. Ami onmagaba nem lett volna baj, de a Mireia ott volt nehany meterre tolunk, es Ishiranak 5 eve baratja van, egyutt elnek, eppen epitenek egy uj hazat, raadasul nem is jo no. En probaltam ellenallni de ez fel perc utan latvanyos kudarcba fulladt... Aztan persze spanyol baratnok, megis mi a fenet muvelek, menjek beszeljek a Mirivel, nem nem most tul merges, de azert megis csak menjek, najo. A feltartott kez taktikajat hasznalva odaaltam ele, oke, en vagyok a badguy, lehet utalni, sajnalom igazad van. Azonban a feltartott kez csak addig mukodik, amig egy masik feltartott kezbe nem szalad, nem, nem, ha vele akarsz lenni, semmi baj, megertem, nem haragszom. Kurva nagy lelkiismeretfurdalasom lett, a Miri olyan aranyos, en meg ekkora balfasz minek vagyok? 

Mert egyszerre rontok el 2 kapcsolatot (Ishiraval klasszikus fiu-lany baratsag) es hat a Miri is.
Mert nem is igazan azzal volt a bajom, hogy megtettem, hanem, hogy mindenki elott. Nem tanulok a hibaimbol, ezt egyszer mar eljatszottam.

Par napra ra azonban jott a fordulat, Miri is hasonlokeppen cselekedett meg elottem, csak nem emlekezett ra, a baratnoi mondtak neki masnap. Micsoda megkonnyebbules. Aztan most egyutt is vagyunk, meg nem is, laza, szabalyok nelkuli kapcsolat, megbeszeltuk, sot meg en javasoltam. Na de skorpiobol vagyok, es az en honapom van, ez igy valahogy nem jo. Az ominozus esetig tetszett a tema, mert o jott, o keresett, de ez most megfordult. Nevermind.

Egyik buliban talalkoztam a finn csajjal es a szokasos modon koszontem neki:
- Oh, my fuckin' Finnis friend!
- Yeah, your fuckin' finished friend...   
Ez tetszett, egy ejszaka, aztan haggyjal beken, beletelt legalabb 1 hetbe mire levakartam magamrol... :D Ugye milyen rohadek vagyok? De ez a "crazy Erasmus life"

Parok nem igazan alakulnak, nincs is ertelme, legtobben egy ejjelre palyaznak. Csajok is. Ami nem elitelendo, ez nyilt titok. Na de ha egyszer megtortent, akkor beindul a falu effektus, es par nap mulva mar mindenki tudja.   

Ket torok megint kiruccant, ezuttal Berlint valasztottak uticelul. Jol megy meg mindig. En meg szivom a fogam ha ket buliba kell menni egy heten. A spanyolok tovabbra is pontatlanok, az utolso Film making orara, amikorra be kellett volna mutatni a filmunket, Alberto megint nem volt kepes bejonni, a film pedig nala volt. Tegnap vegre sikerult a gonosz kis tervem es besurrantam egy muzeumba fizetes nelkul. Van egy olyan orank amin visznek minket kocsival, es muzeumok, meg varosnezes stb. Es arrol volt szo az elejen, hogy csak egyszer kell fizetnunk, ez pedig mar a sokadik alkalom lett volna, hat 3 euroval tobb maradt a zsebemben. (A tanarokkal valo kozos sorozes igy is 1.75 volt!)
Multheten akkora vihar volt, hogy Rotterdamban be kellett zarni a gatakat, amit legutobb ha jol tudom '57-ben zartak be. Nekem meg le kellett szallnom a biciklirol, mert nem birtam tekerni, ami meg még soha nem fordult elo.
Ezen kivul még 5 hét van. Egyik szemem sir, a masik kesereg, a szivem pedig egeszen melyen orul. Be fog ez hiányozni!

Halloween Hungarian Corner...

  

Ma ki takarit?

Szerző: Vic_

5 komment

Címkék: hollandia

A bejegyzés trackback címe:

https://vicinholland.blog.hu/api/trackback/id/tr74229768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kacca 2007.11.15. 21:19:48

Szervusz!!
Hát akkor látom valakinek pörög az élete!!!
Itt is óriási születésnapozás volt! Kata születésnapjára egy nagy meglepipartit csaptunk a Strandban, ő nem tudott róla, egész nap leráztuk, meg bunkóztunk, hogy este nem megyünk sehova, majd Imó lecsalta egy kávéra, mi meg hirtelen előkerültünk egy tortával a pult mögül!! Aztán beindult az este!!
Amúgy úgy hallottam, hogy Leuwardenben van a dominóépítés!! Ha sokat ugrálsz, akkor talán sikerül ledöntened!!!
Ne búsulj ha vége lesz, majd a régi barátaiddal is el lehetsz azért.....
G

Vic_ 2007.11.16. 11:41:06

Hi!

Jo szemetek vagytok! :)
Nem busulok en, csak nehez lesz itthagyni!
Hallottam en is valami dominosat, de csak pletyka-szinten. A tegnapi buliban mondta valaki, gondolom a holnapira mar kesz tenyekkel allnak elem. :)

Andi 2007.11.18. 22:42:46

háháhá!!!! Beerbomb!!!! en meg nem probaltam de Robin igen,igy lett Brothers of Beer tag! poen,de szerintem en max 2 dl-ig mennek csak :D es ejnye Viktorka ..... hat mennyire egyetertek veled!! :D a legrosszabb dolog a vilagon ha vki erasmusos es kapcsolatban van... ;);) aki meg nem..hajjaj. Ja es tök jo igy a hajad kicsit megnövesztgetve ;)

Vic_ 2007.11.19. 12:35:20

Jo hogy nem vagyok egyedul a gondolattal! :)
Egyebkent furak vagytok ti nok, de hat ezt mindig is tudtuk. A probalkozik az ember fia, huvos elutasitasba utkozik, de amint nem erdekli a szebbik nem, maris fordul a kocka. Milyen szomoru hogy erre csak 21 ev utan jottem ra! :D :D :D

Andi 2007.11.19. 15:47:28

ez azert van mert a pasik nem ertik a jatszma lenyeget...cccc... kar h elfecsereltel 21 evet bar felölem annyit fecserelsz amennyit akarsz *g* ...aztan nehogy valami "szerzemennyel" terjel am haza!!!!:D:D
süti beállítások módosítása