Bucsu

2007.08.19. 21:51

Bucsu van. Nemcsak en bucsuzom Angliatol, de Barkingban is van valami "nagy parkban sok ember egyutt es szol a zene"-es osszejovetel. Az utak tele vannak autoval, mozdulni sem lehet, nincsenek hozza szokva ekkora forgalomhoz. Semmi sem emlekeztet arra, hogy Londonban vagyok... Kozel keleti arcok hompolyognek vegig a kora esteben (persze hogy esik) fiuk, lanyok, kicsik nagyok. A ket sav kozott elhuz egy kocsi, tele fiatalokkal, uvolt belole a zene, es egy pakisztani zaszlot huznak maguk utan. Ezt latvan tobbek utanuk kurjongatnak, amire szinten egy uvoltes a valasz. Mar csak a fegyverropogas hianyzik.

Fehereket nem latni, kiveve a rendoroket, mondjuk ok sokan vannak. Nem is baj, itt bizalommal fordul felejuk az ember. Ha terrorista lennek ez a "buli" jo celpont lenne. Egyebkent erzodik erosen a terrorizmus elleni harc (mennyire elcsepelt szo, nemigaz?) az elet minden teruleten; A buszokon plakatok hirdetik, hogy bizz az erzekeidben es ha valami gyanusat latsz, vagy hallasz, rogton hivd a rendoroket. A vonatokon es allomasokon tobbszor figyelmeztetnek, hogy ne hagyd a csomagod orizetlenul, mert a biztonsagiak esetleg megelozo csapast mernek ra, es meg talaljak semmisiteni. Es a legjobb; reggel jon a kenyerszallitmany a boltba es ez talcakon erkezik, rendes 800g-os (mert csak azert is nehogy egy kilo legyen mint barhol mashol) Lidl-is, 27 pennys (akcioban 26) csomagolt kenyer. Ezeket leteszik a bolt ele es be kell vinni as soon as possible. Persze sokszor elfelejtem mert reggel mar eleg szorakozott vagyok ahhoz, hogy holmi gyanus csomagokra figyeljek. Es ilyenkor jonnek a biztonsagiak, hogy jo lenne ha bevinnem... (IT's A FUKIN' BOMB GANA BLOW UP). Kicsit tulreagaljak, de fo a biztonsag, mint a szexben. Csak ezt nem elvezik annyira.

Ma van az utolso estem! Holnap ilyenkor mar... Mennyire tavolinak tunik. Es milyen kozelinek a julius 10-e mikor kijottunk, nagy remenyekkel, buzgosaggal. Work work work, barmi, csak legyen, akar 7bol 8 napot, joo lesz. Nos, a munka faraszto. Ujat mondtam, ugye? Foleg ha nem szereted. Nem bantam meg az egy honapot, rengeteg mindent tanultam. Rajottem peldaul, hogy ez nekem nem fekszik, hogy en azert dolgozzam, hogy masnak jo legyen. Nekem egy sajat kis valami kell, ami az enyem, es en igazgatom. Ez lehet akar majd egy rovat, egy etterem, barmi, ami az en kis birodalmam. Mint ez a blog. Sokszor ez dobta fel a napomat, hogy johettem, es szerkeszthettem, olvastam kommenteket (azt a parat) es jo volt.

Osszefoglalaskepp nehany dolog a britekrol;

- Ok nem feherek, nem europaiak, ok britek. Legalabb is ezt hiszik. Persze mindent mashogy csinalnak

- Bal oldalon vezetnek, jobb oldalon levo kormannyal

- Itt nem Opel (ami sohasem kop el) van, hanem Vauxhall (soha meg nem hal) 

- Mas a konektor, ez az idiota 3 dugattyus ize kell bele

- A buszoknak inteni kell, ha azt akarod hogy megalljanak. Otthon azert intesz hogy, kosz, nem akarok felszallni.

- A naptarak a vasarnappal kezdodnek  

- Puding helyett van Custard, ami eppen nem rossz, de azert megis brit kaja

- A mar emlitett kenyer, nem egy kilos, de 800 grammos

- A mertekegysegek ugye; 1 pint 0,568 liter pl, meg az inch yard, lab, stb

- Euro itt meg nem lesz egy darabig, de nem azon okokbol mint nalunk

Kene valami joffej zaras, de mar azon agyalok, hogy menni kene daogozni lassan, mert vasarnap van es nem tudom hogy jar a C2C.

A zaro gondolatokra ezennel versenyt hirdetek, kommentbe lehet irogatni. A legjobbak jo esellyel indulak a "a honap leghusegesebb olvasoja" cimert amit juliusban Kacca nyert. Irjatok mert az nekem jo. Es ami jo az jo. Azert jo mert jo.

 

U.i; Nem ismeritek a Dzsumbi csajt?! Legtutibb atom zene...

 

Szerző: Vic_

3 komment

Címkék: munka london

A bejegyzés trackback címe:

https://vicinholland.blog.hu/api/trackback/id/tr89143967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

G 2007.08.19. 22:26:46

Úgy hallottam közeledik a hidegfront...

Kacca 2007.08.19. 23:28:54

Most teljesen spontán módon írok neked, hogy feldobjam a napodat! :) Bár ezt már szerintem otthon olvasod, de nekem muszáj megvédenem a címemet!
Zárásnak meg talán itt egy ostoba vicc:
-Mit is tetszett mondni drága Doktor Úr, mim van nekem? Csigám?
-Nem Marika Néni, rákja van! Rák!!

főőőő

Imola 2007.08.21. 16:36:23

Nekünk is jó volt Viktor :))
süti beállítások módosítása