Vevo: Hello, can I have ejj...

Elado (en):  No YOU CANT!

...

V: Can I have that large sausage roll please?

E: Yea, got a huge one in my pants. Wanna try it?

....

V: A coffe please

E: Black or white?

V: A black please

E: A nigga' one??

...

V: A cornish pastie please

E: Seventy one...

V: Here you are

E: Pounds!!

...

 

Supervisor: Come on, I wanna show you something. (ezt akkor mondjak ha valamit elrontottal. Nem kicsit, nagyon)

En:  I could show you many things Babby!!

...

S: Could you charge this coffe for me, please 

E: CHARGE!!! Es ezzel lerohanom a kavet a kezeben, raboritom, ontok ra tejet, (kulonben americano lenne) megkavarom, jol, aztan beleteszem egy kis csomagba, hozzaadok meg nehany cukrot es a helyszinen tarkonlovom. Hogy idezzem egy kedves ismerosomet.

 

Na, felmondtam. Nem volt nehez, meglepoen konnyen ment. Idegen nyelven hazudni sokkal konnyebb, mint az anyanyelveden. Megfogadtam sajat 10 parancsolatom utolso ket pontjat es hazudtam ejjel, hazudtam nappal. Europa ekkora boszmeseget meg nem latott... :D  Allitolag azert hagyom ott az allast, mert Manchesterben egy haverom nyitott egy szallodat, vagyis inkabb egy bed and breakfast apartment vagy mit, es en ott leszek recepcios, a kajam es a szobam pedig allva vagyon. Szo nelkul megettek. Szoval dolgozom meg szombaton, es vasarnap ejszaka, tehat ugy erkezem haza hetfo este, hogy hajnalban meg brithonban huztam az igat. Kalandos.

Hogy vegigcsinalnam e megint? Most jonne az a resz, hogy persze, de a valaszom nem. Nem bantam meg, de egy honap keves ahhoz hogy mocskosul gazdag legyel. Igaz igy is pluszban leszek valamennyivel, de nem annyival mint gondoltam az elejen. Mult heten is 210 fontbol 60at adoztam! Az milyen? Igaz nagyreszet vissza lehet igenyelni ha eddig meg eddig dolgozol, meg bla bla bla, de mar nem erdekel. Ez a het ha lehet meg durvabb volt mint az elozo, pedig volt valamennyi penzem, de veszfekkent csokorogtak a labaim valahanyszor boltba akartam menni. Vegulis elegzisztalok abbol amim van meg hetfoig. Es mindezt azert, hogy Hollandiaban majd ugy eljek mint... Most egy frappans hasonlat kellett volna ide, de tompa vagyok, dolgoztam az ejjel is, fogtam is a fejem. Meg a negyedik asvanyvizem is, hogy akkor ezt en megiszom, mert ugy tudtam azt korlatlanul lehet fogyasztanunk ottlevoknek. Persze kitol tudom meg kora reggel, hogy nem? A menedzsertol of course! Have fun everyone! Ontsetek jeget a lecsos kakaoba! Megyek haza nemsokara! :D

Szerző: Vic_

2 komment

Címkék: munka london

A bejegyzés trackback címe:

https://vicinholland.blog.hu/api/trackback/id/tr91142201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kacca 2007.08.17. 12:49:50

Nájssssssssssszzzzzzzz!
Szóva minden oké!! Az fasza, nem semmi hogy azok után, hogy minden papírodat elhagytad, pluszban vagy! Legalább lesz miből megcsináltatni őket itthon!! :) És akkor úgy élhetsz hollandiában, mint egy... hú ez nekem sem megy mert én meg beteg vagyok!!
csőőő :)

G 2007.08.19. 22:19:58

Én is beteg vagyok
süti beállítások módosítása