Relationships

2007.08.11. 11:12

Nem, nem hanyagoltam el kicsiny blogom, csak nem volt penzem netre. Miutan elhagytam mindenem, termeszetesen a penzem, az otthoni sim kartyat es egyeb jelentektelen dolgaim, maradt 2000 magyar forintom. Ezt bevaltottam, kaptam erte 5 fontot. Ebbol 1et elneteztem. 4 maradt enni, hat vettem tojast, meg Debreczeni kolbaszt, meg kenyeret belole, ja meg tejet. 3.6os tej, tobb mint 2 liter. Ez az egyetlen tej, amit magaban meg tudok inni. Viszont ettol is almos leszek, ugyhogy reggelente, amikor hazajovok munkabol altatokent hasznalom. :) Leonidasz, spartiai kiraly is megirigyelhette volna szegenyes korulmenyeimet a heten! De ismerjuk a mondast, ami nem ol meg, az megerosit! Igazabol nem lettem izmosabb, a hatam sem lett nagyobb, de biztosan igy van... Na jo, kicsit csaltam, bevallom, este mikor bezarom a boltot, mindig viszek haza egy raklapnyi kajat, vagyis sutit, ez tarthatott eletben, bar egy ido utan mar az osszes Piece of Cake-es sutinek ugyanolyan ize van... Meg jovoheten dolgozom, aztan annyi, megyek haza. Ezt a fofeka meg nem tudja.

Mar tobb mint egy honapja vagyok kinnt, olvasom az (ingyenes) ujsagokat, ugyhogy van nemi fogalmam arrol  hogyan  latjak a vilagot innen. A legtobb ilyen napilap a Blikkel egyen szinvonalu, ugyhogy valoszinuleg a kep amit adni szeretnek nem pontos, de minthogy rengetegen olvassak ezeket, lehet benne valami. 
Eloszor is ami varoson kivul van, az mar valami megfoghatatlan alomvilag, talan nem is letezik az egyszeru londoni szamara. Amy Winehouse (fogalmam sincs rola hogy ki ez a hulye picsa) ott pozol minden lap valamelyik oldalan.
Itt is van Metro, ami vastagabb mint a pesti, mas a dizajn (csak igy magyarosan) es ez is inkabb a Blikk fele huz, de a legnormalisabb az ingyenesek kozul.
A London Lite a legszennyebb. Kit lattunk, mit csinalni, kivel, mikor, miert. Majdnem megfelel a hir alapkovetelmenyeinek am temaja, lass csodat, Amy Winehouse. Es a tobbiek. Hogy berugott, vagy leejtette a kulcsat es lehajol, vagy hogy egyutt vacsorazott a partnerevel. Nagyszeru. Egyetlen jo tulajdonsaga, hogy irja melyik vonalon, milyen valtozasok lesznek a hetvegen.
A London Paper-t nekem sose sikerul megkulonboztetni a Lite-tol, szamomra ugyanaz. Azt hiszem ebben van a metroterkep.
Kepzeljetekl el egy klasszikus uzletembert, a klasszikus viselkedessel szokasokkal es modoraval, beszedtemajaval. Az HSBC bank versenyre kel a Barclay's-szel az ugyfelekert, teszi mindezt annak tudataban hogy a Netwest reszvenyeinek osztaleka 0.05 szazalekkal csokkenhetnek, ha az olaj ara tovabbra is valtozatlanul magas marad, illetve ha nem erik speklulacios tamadasok a dollart. Ez a CityAm, amit foleg a belvarosban lehet kapni. (Cityben, csak nem akartam szot ismetelni) Ugy hirdeti magat mint "Business with personality" Annyira elit, hogy a labdarugasrol alig ir valamit, a fo tema a krikett es a Rugby-League. A velemeny rovatban mocskosul gazdag gentlemanek irjak hogy ok igenis taxival fognak utazni, mert szeretik es nem fognak setalni. Es nyugodt szivvel hasznaljak a private jet-juket, a kenyelem fontos. A Coffe break rovatjaban pedig mindig nehez a Sodoku. Ilyen oldala egyebkent minden lapnak van, tele jatekokkal, keresztrejtvennyel, hasonlitsd ossze a ket kepet es mond meg mi a kulonbseggel, talalos kerdesekkel.
A nagy aradasok utan, a lapok lehoztak, hogy akar az Eu-hoz is fordulhatnak segitsegert. Ekkor talalkoztam eloszor az otthon tobbszor alkalmazott kifejezessel. Az angolok ugy tekintenek az Eu-ra, mint amikor az idosebbik testver megveregeti a fiatalabb hulyegyerek vallat, jo van Lacika, (bocs a Laszloktol) ugyes vagy, csinald tovabb, de engem hagy ki belole. De nicsak, mihelyst megszorul idosebbik testver dereka korul a nadragszij, maris ott van Lacika, akihez lehet rohanni, hogy azert megiscsak tesok vagyunk, Lacika, hat segijje' man ven testvereden! Europa innen bizony tavol van, de nem olyan tavol mint otthonrol es nem is abban az iranyban.

 Multkor olvastam valamelyik blogon, hogy a szerzo hazafi bar, de nem hiszi, hogy jobb a magyar kaja a tobbitol, nem szurkol egy sportolonak csak azert mert magyar, nem hiszi hogy a Nox jo zenet jatszik (na ebben mondjuk igaza van) stb. Akkor en most bevallom ferfiasan, hogy nekem igenis megdobban a szivem a Hungary szo lattan, kiraz a hideg a magyar himnusztol, es jobbak nemzetunk etelei a tobbietol. Az emlitett szerzo valszinuleg nem tartozkodott hosszabb tavon kulfoldon, kulonben mashogy velekedne. Honvagyam van. Es ilyen tavolsagbol mar nincs Fidesz, nincs Mszp, nincs a mindent megmergezo politika, csak a szep magyar leirt szavak, konyvek, baratok. Nem tudjatok mekkora oromet okoz amikor este bezarom a boltot es berakom az aznapi bevetelt a penzes zacskoba, amire az is ra van irva, hogy "címzett". Vagy amikor a Brittish Museumban lattam leirva a Székesfehérvár és Komárom szavakat. Es amikor az ujsagok Alonso es Hamilton (elnezest Hamilton es Alonso) vitajaval voltak tele, en csak a Hungaroring es Hungarian szavakat lattam lenyegnek. Aztan amikor a CityAm egy fel oldalas kepet mutatott Budapestrol, mint "emerging markets" (fejlodo piacok) akkor sem akadtam ki a kifejezesen, en csak a Dunat es az Erzsebet hidat lattam, es odakepzeltem melle a Ferenciek teret, a Rakoczi utat, a koszos hugyszagu Keletit, a Mavot, a kietlen Alfoldet, az otthoni vasutallomast es a jo kis Borsodi sort a Pierotban Gergovel. (igaz mindig Stellat iszom) Bocsassatok meg, tudom, hogy elcsepelt ez a hazaszeretet duma, foleg otthon, de itt kinnt egeszen mast jelent magyarnak lenni mint otton. A nagykovetsegen is legszivesebben a nyakaba ugrottam volna a mellettem levo ismeretlen nonek, hogy hello szia, Viktor vagyok, mi a helyzet, mit keresel kinnt, hogy vagy es Viktor vagyok! :D Na jo ez tulzas volt, rajongasom inkabb az emlitett holgy kulsejenek szolt. ;)    Es lehet hogy hatartalan honvagyam is csak a munka ellen szol. Igaz tegnap mar allat voltam. Az egyik vevo pillantasaba pedig ugy beleborzongtam, mint regen mikor meg kirazott a hideg ha a szemembe nezett egy csinos ismeretlen leanyzo. (Na jo, meg mindig kiraz... De csak egy kicsit!)

Szerző: Vic_

2 komment

Címkék: london lájt

A bejegyzés trackback címe:

https://vicinholland.blog.hu/api/trackback/id/tr21137397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása